Post by ofsogiheces on Mar 14, 2022 1:56:54 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Maailman Maat Kartasta Quiz ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Maailman Maat Kartasta Quiz IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa enemmän primogemeja ▞▞▞
▞▞▞ Maailman Maat Kartasta Quiz 2022 version ▞▞▞
Maksaa oikealla rahalla.
Sovelluksen yleinen ulkoasu on vanhentunut. Haluaisin tehdä uudelleensuunnittelun nykyaikaisempaan grafiikkaan. se kaveri ruokalistalla on aika kammottava.
Auttoi minua oppimaansijainnin maiden hiljainen helposti, juuri suorittanut yhden tason . Siisti sovellus.
Mukavan yksinkertanen ja iisi
Tämä on erinomainen sovellus oppiaksesi monia maailmamme puolia. Maat, liput, muodot. Hauskaa, haastavaa.
Tämä sovellus näyttää maan kartalla ja antaa sinulle neljä vaihtoehtoa. Oppimistilassa se antaa sinulle jokaisen maan mantereittain/ryhmittäin ja pitää kirjaa siitä, kuinka usein saat kunkin maan oikein, ja keskittyy sitten niihin, joita olet useimmiten unohtanut auttaakseen sinua oppimaan ne. Suosittelen viettämään aikaa ja suorittamaan oppimistilan, kunnes saat ne jatkuvasti oikein. Pelitilassa se jakaa maat 10 tasoon alueen perusteella ja pisteyttää sinut ajan ja oikeiden vastausten perusteella. Se on hieno sovellus.
todella hyödyllinen
Loistava oppimiseen!
Ei parempaa tapaa testata maantieteen tietämystäsi kuin haaste nimetä kaikki maailman maat niiden sijainnin ja muodon perusteella.
Ei paljon ominaisuuksia, ja näyttää vähän typerältä ryhmitellä maita tällä tavalla, mutta se toimii.
Se on erittäin hyödyllinen sovellus, jonka avulla voit muistaa maiden sijainti kartalla omaan tahtiisi.
Tämä sovellus on paras löytämäni maiden oppimiseen. Olisi parempi, jos voisit valita tietyn määrän ja sitten lisätä maita pikkuhiljaa, mutta muuten se on täydellinen.
Kosovo on Serbia.
Hauskaa. Tarvitsee yhden asian, maailmankartan tutkittavaksi ennen pelaamista. Mutta lataamisen arvoinen.
Annoin alun perin viisi tähteä, mutta se muistuttaa minua arvioimaan aina, kun suoritan sen.
Mapy Polityczne Państw Świata Edukacja sfjb
Olen pakkomielle tähän peliin, ja olen iloinen saadessani vihdoin tietää, mikä on mitä.
erittäin hyvä sovellus maiden sijaintien muistamiseen
Se pakottaa sinut muistamaan täysillä
Pakistanin kartta on täysin väärä.
hyvä
Napauta vain nopeasti kaikkia painikkeita niin nopeasti kuin pystyt. Ei väliä, jos saat suurimman osan niistä väärin, saat silti hullun korkean pisteen
Muutaman kuukauden kuluttua voin nimetä kaikki maat planeetalla. Yksinkertainen mutta tehokas. Toivon silti, että koko maailmalle olisi toinen taso.
Haluan tehdä yhdessä paikassa, mutta minun on tehtävä muita asioita.
Kaiken kaikkiaan loistava sovellus. Super helppokäyttöinen. Pidän siitä, että minun ei tarvitse kirjoittaa mitään, kuten muiden maantiedesovellusten.
Beat Racing Musik izyl
Paras maantieteellinen sovellus.
Kiva sovellus. käyttöliittymää pitäisi kuitenkin parantaa
En voi edes sanoa kuinka hyvä tämä peli on!!!!!!!
Världen Länder På Karta Quiz Utbildning pfi
Hyvä sovellus karttakohdistuksen harjoitteluun
Tämä on auttanut minua parantamaan maantiedettäni, mutta olisi hyvä, että tietokilpailuja olisi useampia monivalintatehtävien sijaan. Kirjoita esimerkiksi maan nimi tai napauta nimettyä maata
Opin niin paljon maantiedettä tämän pelin avulla ❤
Ranskan Guayana on Etelä-Amerikan Surinamin ja Brasilian rajan pohjoisosa
Pitäisi antaa maiden nimet, jotka ympäröivät pyydettyä. Zoomaa myös, kun se on pieni maa. Parantaa muistamista ja sitoutumista. Harmaa väri on harmaa karttoihin. Tee siitä enemmän Atlaksen kaltainen (värillinen)
Nautin tästä tietokilpailusta, koska olen pettynyt siihen, että niin harvat ihmiset pystyvät tunnistamaan, mitä kartalla tai maapallolla on. Mutta missä on Ranskan Guayana? Kysyin suunnittelijan Facebook-sivulla, mutta kysymys poistettiin. Vaikka saaren "maat" ovat pieniä, arvostan pyrkimystä näyttää perspektiiviä.
Pidän melkein kaikesta tässä sovelluksessa, paitsi siitä, että zoomausta ei voi nipistää.
Viihdyttävä
এই এপটিতে অনেক শেখার আছে,,,,
Quiz Localização de Países Educação rfg
Sitä voitaisiin parantaa (se on erittäin yksinkertaista), minkä vuoksi annoin sille 4/5. Siitä huolimatta se tekee työn riittävän tehokkaasti.
Hyvä sovellus, mutta sinun on käytettävä Google plus -palvelua käyttääksesi huipputulosominaisuutta, jopa maksamisen jälkeen
Världen Länder På Karta Quiz Utbildning wfzg
hyvä harjoituspeli
Kaiken kaikkiaan se on hyvä sovellus